Panie Włodku dobrze napisane. Herb Elbląga jest genialnym znakiem graficznym!!! I w nim zawarte jest logo naszego miasta. Ja się nie głosowałem BO WSZYSTKIE PROJEKTY BYŁY BARDZO SŁABE!!! A co do oceny loga które wygrało warto poczytać komentarze i posłuchać mieszkańców. Lepiej nie mieć loga niż mieć dziadowskie. Pozdrawiam wszystkich zwolennik herbu Elbląga jako elementu logo miasta.
Ja się nie głosowałem BO WSZYSTKIE PROJEKTY BYŁY BARDZO SŁABE!!! A co do oceny loga które wygrało warto poczytać komentarze i posłuchać mieszkańców. Lepiej nie mieć loga niż mieć dziadowskie. Pozdrawiam wszystkich zwolennik herbu Elbląga jako elementu logo miasta.
Bardzo nie podoba mi się przeciwstawienie form przestrzennych i Wikingów. To nie jest "albo to albo tamto". Akurat jedno i drugie JEST UNIKATOWE tak jak Kanał Elbląski i Kolej nadzalewowa. I Wszystkie równolegle powinny być wykorzystywane do promocji Elbląga. I jeszcze sprostowanie ". .. Wikingów. .. , na które przeznacza się niemałe środki z miejskiego budżetu. " Wikingowie nie byli brani pod uwagę przy promocji miasta. Co do reszty artykułu pełna zgoda. Pozdrowienia dla Autora
Anonimie. .. pływamy, pływamy i to najbardziej lubię. Mocny wiatr i żagiel. Tylko brak czasu powoduje ze w tym roku z przyjaciółmi z Rosji nie popłyniemy do Danii.
Jeżeli maja nastąpić zmiany w logo i promocji to bardzo dobrze. Robienie błędów jest nie jest fajne. Ale dużo gorsze jest nie przyznawanie się do tego i trwanie dalej w błędzie. Mam nadzieje że wyciągnięte zostaną wnioski i w przyszłości ratusz i aktywni mieszańcy miasta będą razem działać na rzecz rozwoju Elbląga. Pierwszy sprawdzian to prace nad strategią rozwoju Elbląga. I jak na razie wygląda to obiecująco. Życzę powodzenia prezydentowi i nam mieszkańcom przy tworzeniu tego dokumentu, bo jest on kluczowy dla rozwoju Elbląga.
Od listopada ubiegłego roku monitowałem w ratuszu, że strategia promocji jest realizowana nieprawidłowo. w grudniu było to tematem mojej interpelacji w radnego. 13 lutego (poniedziałek) 2012 r. zaprezentowano założenia programu marki Elbląga na którym głośno mówiłem: Ładne i żadne. W świecie tysięcy informacji i szybkiego przekazu liczą się, ci co się wyróżniają, ci co są inni, oryginalni. ELBLĄG MAJĄC NAJBARDZIEJ GRAFICZNY HERB Z MIAST POLSKI i już stosowany w wielu znakach graficznych elbląskich firm, instytucji, klubów sportowych stowarzyszeń itp. (czyli już jest marką) Wstawcie w przedstawiony znak graficzny zamiast napisu Elbląg inne … . np. Ełk /Słupsk/ odkurzacz/ sokowirówka/ motor/firma maklerska/ firma transportowa czy Centrum Wolontariatu. .. dziwne wszytko pasuje pod ten znak? Ten projekt bez przeróbek poza wymiana słowa ELBLĄG możemy sprzedać Ełkowi, Koszalinowi, Słupskowi czy Pasłękowi i będzie pasował. Nic w nim oryginalnego. Idea "Elbląg przyspiesza" jest fajna, ale to za mało. Jesteśmy biednym miastem i nie stać nas na budowanie marki od początku. Taka jest prawa. .. bo na taka akcje promocyjne potrzeba ogromnych pieniędzy, by była skuteczna. A połowiczna nie ma sensu. Smuci mnie, że od lat władze naszego miasta nie słuchają głosu mieszkańców. Tak jak gdy zatwierdzano przez lata, złe, rujnujące budżet miasta projekty (np. na wyspę spichrzów) Teraz miasto się musiało z nich wycofać ponosząc ogromne straty finansowe.
Polecam! Waldek Ossowski to człowiek wielkiej wiedzy o łodziach i statkach historycznych oraz ekspert od archeologi podwodnej. Naprawdę warto posłuchać tego co powie.
I jeszcze jedno pytanie. Czemu ten konkurs rozpisujecie teraz, a nie 8 -10 lat temu, gdy byleście u władzy? Wieloletnie zaniedbania W promocji procentują, że Elbląg funkcjonuje w Polsce w ten sposób : www.youtube.com
Szanowni Radni opozycji 13 lutego (poniedziałek) 2012 r. zaprezentowano założenia programu marki Elbląga. Mam pytanie. Czemu wtedy opozycja nie zabrała głosu? Rolą opozycji jest wytykanie błędów władzy i wpieranie działań pozytywnych. Przy tworzeniu „ Strategii promocji Elbląga na lata 2012 – 2015” popełniono sporo błędów. Ja jako osoba monitująca od listopada 2011 że są popełniane błędy nie słyszałem głosu opozycji. Tak jak nie słyszałem gdy zatwierdzano przez lata, złe, rujnujące budżet miasta projekty (np. na wyspę spichrzów) Teraz miasto się musiało z nich wycofać ponosząc ogromne straty finansowe.
Przypomniało mi się hasło reklamowe Portelu i tu doskonale pasuje "Elbląg ma swoje dobre strony!" namonciaku.pl Elbląska Ekipa z Elbląskim herbem do zwycięstwa!!!
Samochód to żart. ; ) A fakty są takie: RYSZARD RYNKOWSKI I JEGO EKIPA WYGRALI !!!!! I do tego Elbląska ekipa wystąpiła z HERBEM ELBLĄGA!!!!! A nie jakimś beznadziejnym nowym logiem. Elbląski herb najlepszym graficznie herbem w Polsce. Prosty i rozpoznawalny.
Z dnia na dzień droga ekspresowa przybliża nas do Warszawy, a możemy mieć ciekawsza oferte niż zapchane Mazury czy stanie w korkach do Stegny. Obserwowałem poczynania połączenie kolejowo – wodnego Elbląg – Tolkmicko– Krynica. Bez promocji było sporo ludzi… takie poczynania wymagają lat by były rentowne. Ale mnóstwo przykładów z Europy i Polski pokazuje ze warto.
Panie Sławomirze właśnie mamy XXI wiek i turystyka to jedna z najlepiej rozwijających się mimo kryzysu dziedzin gospodarki( powoli Chińczycy zaczynają jeździć). W wielu regionach Europy(dużo mniej atrakcyjnych - gospodarka opiera się na turystyce). Rejon kanału Elbląskiego przez brak zaangażowania samorządów stracił na moje 70 – 60 milionów. „ Program rozwoju turystki w obszarze Kanału Elbląskiego i Pojezierza Iławskiego na lata 2004– 2006 z perspektywą na 2007 – 2013” to 113 projektów na 378 milionów zł. Gro z nich nie poszło do realizacji. A przez brak gospodarza Zalew nie doczekał się nawet takich projektów. Trochę się realizuje, ale żałośnie mało.
Góra Chrobrego to świetny przykład. Niech pan sobie sam odpowie dlaczego prze tyle lat to nie funkcjonowało? Dlaczego był inwestor na gorszy stok w Lidzbarku? I dlaczego moi zaznajomili z Gdańska jeździli na narty z do Lidzbarka?
Odpowiedź jest krótka. Inwestora interesują zyski i odpowiednie warunki do ich pozyskiwania. A samorządy są po to by stwarzać warunki.
Szanowny panie autorze artykułu, na jakiej podsztawie pan opiera swój sąd : "Potencjał turystyczny, oczywiście bez gigantomanii (którą niekiedy się słyszy) może stanowić o rozwoju miasta, piękne tereny Wysoczyzny Elbląskiej i wybrzeża Zalewu. .. " CZY ROZMAWIAŁ PAN ZE SPECJALISTAMI OD BIZNESU TURYSTYCZNEGO? Bo ja rozmawiam i nie potrafią się nadziwić jak my tu w Elblągu marnujemy szanse i możliwości.
Gdyby połączyć Kanał Elbląski, Truso(wikingów) i kolej nadzalewową mamy produkt turystyczny klasy światowej. cztery mikro krainy 1)Wzniesienie Elbańskie (małe Bieszczady) 2) ŻUŁAWY (mała Holandia) 3) Jezioro Dróżno (raj dla ekologów) 4) Zalew Wiślany (akwen dla wodniaków). A w zapleczu takie perły jak Malbork, Frombork czy Kadyny + Elbląskie Muzeum(fantastyczne zbiory) CZY ELBLĄG STAĆ NA NIE CZERPANIE ZYSKÓW Z TURYSTYKI ??? By turystyka dawała dochód potrzebne są produkty turystyczne. POTENCJALNIE nasz region to wielkie bogactwo które MY ELBLĄŻANIE MARNUJEMY!!! CZY NAS NA TO STAĆ???
W kawiarence Clio – nowa książka o Elblągu
Ślimak zamiast ślimaka (opinia)
Głosowanie zakończone. Wygrał "ślimak"
Elbląg w jedenastu projektach
Wikingowie odpłynęli
Wikingowie odpłynęli
Nowa propozycja w sprawie logo
Nowa propozycja w sprawie logo
W kawiarence o wrakach statków
Elbląg promuje się... w Gdańsku
SLD ogłasza konkurs na logo i hasło promocyjne Elbląga
SLD ogłasza konkurs na logo i hasło promocyjne Elbląga
Elbląg w pejzażu – zobacz!
Będzie coraz trudniej
Będzie coraz trudniej
Samochód dla Rynkowskiego
Kto wygra dzisiejszą „Bitwę na głosy”?
Kochajmy Elbing
Kochajmy Elbing
Kochajmy Elbing