UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)

Komentarze czytelnika

  • Nasza wina? (Felieton)

    WojŁawrynowicz Łuczywo. WojŁawrynowicz i Jerzy Kulas to NIE TA SAMA osoba!!! A moja mania prześladowcza daje w innych regionach Polski i Europy miejsca pracy , zarobek , wiedzę i zabawę: Wolin www.jomsborg-vineta.com Biskupin www.biskupin.pl Kalisz www.muzeum.kalisz.pl Bochnia osadabochnia.pl Byczyna www.byczyna.pl Kopaniec www.kopaniec.pl Piszesz prześmiewczo : "... POZA TYM UWAZAM, ZE DINOZAURY NALEZY WSKRZESIC", w Solcu Kujawskim się nie śmiali, tylko to zrobili www.juraparksolec.pl i kasują bilety: "w okresie zimowym w JuraParku obowiązują promocyjne ceny: 10zł (bilet normalny), 8zł (bilet ulgowy) oraz 6zł (bilet grupowy)." No, ale takie manie prześladowcze w Elblagu nie są potrzebne. Masz lepszy realny pomysł na tworzenie w Elblągu dobrze płatnych miejsc pracy. niż w turystyce?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-11-21)
  • Może to początek debaty o przyszłości miasta?

    WojŁawrynowicz ". .. Parafrazując Katona Starszego Cenzora, ,. .. POZA TYM UWAŻAM, ŻE TRUSO NALEŻY ZBUDOWAĆ”
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-11-20)
  • Nasza wina? (Felieton)

    WojŁawrynowicz .. .Parafrazując Katona Starszego Cenzora: ". .. POZA TYM UWAŻAM, ŻE TRUSO NALEŻY ZBUDOWAĆ”
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-11-19)
  • Program dla Żuław będzie konsultowany

    WojŁawrynowicz Overt pod MarSer kryje się człowiek prawy i na pewno nie uzurpujący sobie autorstwa pomysłu, acz byłem byłem przy rozmowach, gdy rodziła się ta wizja grobli. Było to wiele lat temu. nie pamiętam czy był to pomysł jego czy kogoś z rozmówców. Być może, twój kolega wpadł na tan sam pomysł niezależnie. Słyszałem tez ze ponoć Niemcy tez rozważali ten wariant. Autorstwo jest mniej ważne. To śmiała wizja i warto się jej przyjrzeć. Pozdrawiam Pana i Kolegę od pomysłu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-11-16)
  • Program dla Żuław będzie konsultowany

    WojŁawrynowicz Jeszcze raz. Do przeciwników przekopu Jest to jeszcze jedna funkcja tej inwestycji, o której się mało mówi. Tzw. „ KANAŁ ULGI” , który jest w stanie zdjąć przez dobę „ tylko” kilkanaście cm lustra wody. Swoje słowa opieram na informacjach zawartych w tekście „ Jak ożywić zalew” PRZECIWNIKA przekopu Pana Bohdana Szmery „ . .. przeliczenie wskazuje, że zmniejszenie wysokości sztormowych piętrzeń. .. wynieść by mogło kilka – może kilkanaście centymetrów. Oczywiście dałoby to pewne zmniejszenie niebezpieczeństwa powodzi, ale czy wystarczające? Niby mało, ale podczas zimowej powodzi może dać czas na URATOWANIE ŻYCIA wielu mieszkańcom terenów depresyjnych. A może to będą centymetry, które obronią wały przed przelaniem. Może wielka woda nigdy nie przyjdzie. Ale. .. da ktoś gwarancje? KTO JEST W STANIE WYLICZYĆ ILE KOSZTUJE ŻYCIE LUDZKIE? ILE KOSZTUJE ODTWARZANIE ZALANYCH GOSPODARSTW I TERENÓW NA ŻUŁAWACH? A może warto policzyć i wariant szerszy. Koszt przekopu, a koszt zalania Żuław, śmierci ludzi i straty gospodarcze + zyski z turystyki. Z tego, co wiem nie ma takich wyliczeń. Rozmawiałem z ratownikami z powodzi w latach osiemdziesiątych, mówili oni o walce z czasem i zimnem o życie ludzi. Może jestem w błędzie alele póki nie ma poważnego opracowania, które mnie przekona, UWAŻAM ŻE WARTO BUDOWAĆ PRZEKOP
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-11-16)
  • Program dla Żuław będzie konsultowany

    WojŁawrynowicz Sceptyk to proste. Zabezpiecza się, by nie było strat. A jedna wielka powódź i straty będą tak wielkie, że pokolenia z nimi sobie nie poradzą. Na zamku w Malborku jest zaznaczony stan, jaką osiągnęła woda 300 lat temu. Oby nigdy nie przyszła jeszcze raz, taka wielka woda!!! No i najważniejsze: ŻYCIE LUDZKIE NIE MA CENY!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-11-16)
  • Program dla Żuław będzie konsultowany

    WojŁawrynowicz ". .. Parafrazując Katona Starszego Cenzora, ,. .. POZA TYM UWAŻAM, ŻE TRUSO NALEŻY ZBUDOWAĆ”
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-11-16)
  • Program dla Żuław będzie konsultowany

    WojŁawrynowicz No informacja na czas. Szkoda, że nie o 10 rano. No, ale zapomniałem, że to Polska i tak naprawdę konsultacje, są potrzebne, ale tylko na papierze, że się odbyły. Wydaje się miliony, bez pełnej konsultacji, a potem mamy drogi i mosty itp. które do niczego się nie nadają.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-11-16)
  • Powstał Elbląski Komitet Obywatelski

    WojŁawrynowicz Wiewiórka masz racje, nic dodać nic ująć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-11-14)
  • 109 milionów na Pętlę Żuławską

    WojŁawrynowicz ". .. Parafrazując Katona Starszego Cenzora, ,. .. POZA TYM UWAŻAM, ŻE TRUSO NALEŻY ZBUDOWAĆ”
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-11-02)
  • Ogródek archeologiczny w samym sercu starówki

    WojŁawrynowicz ". .. Parafrazując Katona Starszego Cenzora, ,. .. POZA TYM UWAŻAM, ŻE TRUSO NALEŻY ZBUDOWAĆ”
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-10-28)
  • Czy Elbląg jest brzydki?

    WojŁawrynowicz Można się czepiać wielu rzeczy, ale nie uroku miasta, Elbląg był bardzo brzydki w latach 70-90 teraz bardzo wyładniał / no i po staremu: ". .. Parafrazując Katona Starszego Cenzora, ,. .. POZA TYM UWAŻAM, ŻE TRUSO NALEŻY ZBUDOWAĆ”
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-10-20)
  • Prezydent odwołał stan pogotowia powodziowego

    WojŁawrynowicz Do przeciwników przekopu Jest to jeszcze jedna funkcja tej inwestycji, o której się mało mówi. Tzw. „ KANAŁ ULGI” , który jest w stanie zdjąć przez dobę „ tylko” kilkanaście cm lustra wody. Swoje słowa opieram na informacjach zawartych w tekście „ Jak ożywić zalew” PRZECIWNIKA przekopu Pana Bohdana Szmery „ . .. przeliczenie wskazuje, że zmniejszenie wysokości sztormowych piętrzeń. .. wynieść by mogło kilka – może kilkanaście centymetrów. Oczywiście dałoby to pewne zmniejszenie niebezpieczeństwa powodzi, ale czy wystarczające? Niby mało, ale podczas zimowej powodzi może dać czas na URATOWANIE ŻYCIA wielu mieszkańcom terenów depresyjnych. A może to będą centymetry, które obronią wały przed przelaniem. Może wielka woda nigdy nie przyjdzie. Ale. .. da ktoś gwarancje? KTO JEST W STANIE WYLICZYĆ ILE KOSZTUJE ŻYCIE LUDZKIE? ILE KOSZTUJE ODTWARZANIE ZALANYCH GOSPODARSTW I TERENÓW NA ŻUŁAWACH? A może warto policzyć i wariant szerszy. Koszt przekopu, a koszt zalania Żuław, śmierci ludzi i straty gospodarcze + zyski z turystyki. Z tego, co wiem nie ma takich wyliczeń. Rozmawiałem z ratownikami z powodzi w latach osiemdziesiątych, mówili oni o walce z czasem i zimnem o życie ludzi. Może jestem w błędzie, ale póki nie ma poważnego opracowania, które mnie przekona, UWAŻAM ŻE WARTO BUDOWAĆ PRZEKOP.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-10-16)
  • Trwa znakowanie turystycznych szlaków

    WojŁawrynowicz ". .. Parafrazując Katona Starszego Cenzora, ,. .. POZA TYM UWAŻAM, ŻE TRUSO NALEŻY ZBUDOWAĆ”
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-10-16)
  • Woda opada

    WojŁawrynowicz Do przeciwników przekopu Jest to jeszcze jedna funkcja tej inwestycji, o której się mało mówi. Tzw. „ KANAŁ ULGI” , który jest w stanie zdjąć przez dobę „ tylko” kilkanaście cm lustra wody. Swoje słowa opieram na informacjach zawartych w tekście „ Jak ożywić zalew” PRZECIWNIKA przekopu Pana Bohdana Szmery „ . .. przeliczenie wskazuje, że zmniejszenie wysokości sztormowych piętrzeń. .. wynieść by mogło kilka – może kilkanaście centymetrów. Oczywiście dałoby to pewne zmniejszenie niebezpieczeństwa powodzi, ale czy wystarczające? Niby mało, ale podczas zimowej powodzi może dać czas na URATOWANIE ŻYCIA wielu mieszkańcom terenów depresyjnych. A może to będą centymetry, które obronią wały przed przelaniem. Może wielka woda nigdy nie przyjdzie. Ale. .. da ktoś gwarancje? KTO JEST W STANIE WYLICZYĆ ILE KOSZTUJE ŻYCIE LUDZKIE? ILE KOSZTUJE ODTWARZANIE ZALANYCH GOSPODARSTW I TERENÓW NA ŻUŁAWACH? A może warto policzyć i wariant szerszy. Koszt przekopu, a koszt zalania Żuław, śmierci ludzi i straty gospodarcze + zyski z turystyki. Z tego, co wiem nie ma takich wyliczeń. Rozmawiałem z ratownikami z powodzi w latach osiemdziesiątych, mówili oni o walce z czasem i zimnem o życie ludzi. Może jestem w błędzie, ale póki nie ma poważnego opracowania, które mnie przekona, UWAŻAM ŻE WARTO BUDOWAĆ PRZEKOP.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-10-15)
  • Elbląg, Nowakowo, Suchacz: Zamknięte drogi

    WojŁawrynowicz Do przeciwników przekopu Jest to jeszcze jedna funkcja tej inwestycji, o której się mało mówi. Tzw. „ KANAŁ ULGI” , który jest w stanie zdjąć przez dobę „ tylko” kilkanaście cm lustra wody. Swoje słowa opieram na informacjach zawartych w tekście „ Jak ożywić zalew” PRZECIWNIKA przekopu Pana Bohdana Szmery „ . .. przeliczenie wskazuje, że zmniejszenie wysokości sztormowych piętrzeń. .. wynieść by mogło kilka – może kilkanaście centymetrów. Oczywiście dałoby to pewne zmniejszenie niebezpieczeństwa powodzi, ale czy wystarczające? Niby mało, ale podczas zimowej powodzi może dać czas na URATOWANIE ŻYCIA wielu mieszkańcom terenów depresyjnych. A może to będą centymetry, które obronią wały przed przelaniem. Może wielka woda nigdy nie przyjdzie. Ale. .. da ktoś gwarancje? KTO JEST W STANIE WYLICZYĆ ILE KOSZTUJE ŻYCIE LUDZKIE? ILE KOSZTUJE ODTWARZANIE ZALANYCH GOSPODARSTW I TERENÓW NA ŻUŁAWACH?  A może warto policzyć i wariant szerszy. Koszt przekopu, a koszt zalania Żuław, śmierci ludzi i straty gospodarcze + zyski z turystyki. Z tego, co wiem nie ma takich wyliczeń. Rozmawiałem z ratownikami z powodzi w latach osiemdziesiątych, mówili oni o walce z czasem i zimnem o życie ludzi. Może  jestem w błędzie alele póki nie ma poważnego opracowania, które mnie przekona, UWAŻAM ŻE WARTO BUDOWAĆ PRZEKOP.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-10-15)
  • Elbląg w starciu z wodą

    WojŁawrynowicz Do przeciwników przekopu Jest to jeszcze jedna funkcja tej inwestycji, o której się mało mówi. Tzw. „ KANAŁ ULGI” , który jest w stanie zdjąć przez dobę „ tylko” kilkanaście cm lustra wody. Swoje słowa opieram na informacjach zawartych w tekście „ Jak ożywić zalew” PRZECIWNIKA przekopu Pana Bohdana Szmery „ . .. przeliczenie wskazuje, że zmniejszenie wysokości sztormowych piętrzeń. .. wynieść by mogło kilka – może kilkanaście centymetrów. Oczywiście dałoby to pewne zmniejszenie niebezpieczeństwa powodzi, ale czy wystarczające? Niby mało, ale podczas zimowej powodzi może dać czas na URATOWANIE ŻYCIA wielu mieszkańcom terenów depresyjnych. A może to będą centymetry, które obronią wały przed przelaniem. Może wielka woda nigdy nie przyjdzie. Ale. .. da ktoś gwarancje? KTO JEST W STANIE WYLICZYĆ ILE KOSZTUJE ŻYCIE LUDZKIE? ILE KOSZTUJE ODTWARZANIE ZALANYCH GOSPODARSTW I TERENÓW NA ŻUŁAWACH?  A może warto policzyć i wariant szerszy. Koszt przekopu, a koszt zalania Żuław, śmierci ludzi i straty gospodarcze + zyski z turystyki. Z tego, co wiem nie ma takich wyliczeń. Rozmawiałem z ratownikami z powodzi w latach osiemdziesiątych, mówili oni o walce z czasem i zimnem o życie ludzi. Może  jestem w błędzie ale póki nie ma poważnego opracowania, które mnie przekona, UWAŻAM ŻE WARTO BUDOWAĆ PRZEKOP.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-10-15)
  • Jednoczą się wszystkie siły

    WojŁawrynowicz Do przeciwników przekopu Jest to jeszcze jedna funkcja tej inwestycji, o której się mało mówi. Tzw. „ KANAŁ ULGI” , który jest w stanie zdjąć przez dobę „ tylko” kilkanaście cm lustra wody. Swoje słowa opieram na informacjach zawartych w tekście „ Jak ożywić zalew” PRZECIWNIKA przekopu Pana Bohdana Szmery „ . .. przeliczenie wskazuje, że zmniejszenie wysokości sztormowych piętrzeń. .. wynieść by mogło kilka – może kilkanaście centymetrów. Oczywiście dałoby to pewne zmniejszenie niebezpieczeństwa powodzi, ale czy wystarczające? Niby mało, ale podczas zimowej powodzi może dać czas na URATOWANIE ŻYCIA wielu mieszkańcom terenów depresyjnych. A może to będą centymetry, które obronią wały przed przelaniem. Może wielka woda nigdy nie przyjdzie. Ale. .. da ktoś gwarancje? KTO JEST W STANIE WYLICZYĆ ILE KOSZTUJE ŻYCIE LUDZKIE? ILE KOSZTUJE ODTWARZANIE ZALANYCH GOSPODARSTW I TERENÓW NA ŻUŁAWACH?  A może warto policzyć i wariant szerszy. Koszt przekopu, a koszt zalania Żuław, śmierci ludzi i straty gospodarcze + zyski z turystyki. Z tego, co wiem nie ma takich wyliczeń. Rozmawiałem z ratownikami z powodzi w latach osiemdziesiątych, mówili oni o walce z czasem i zimnem o życie ludzi. Może  jestem w błędzie alele póki nie ma poważnego opracowania, które mnie przekona, UWAŻAM ŻE WARTO BUDOWAĆ PRZEKOP.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-10-15)
  • Ewakuacja Nowakowa?

    WojŁawrynowicz Do przeciwników przekopu Jest to jeszcze jedna funkcja tej inwestycji, o której się mało mówi. Tzw. „ KANAŁ ULGI” , który jest w stanie zdjąć przez dobę „ tylko” kilkanaście cm lustra wody. Swoje słowa opieram na informacjach zawartych w tekście „ Jak ożywić zalew” PRZECIWNIKA przekopu Pana Bohdana Szmery „ . .. przeliczenie wskazuje, że zmniejszenie wysokości sztormowych piętrzeń. .. wynieść by mogło kilka – może kilkanaście centymetrów. Oczywiście dałoby to pewne zmniejszenie niebezpieczeństwa powodzi, ale czy wystarczające? Niby mało, ale podczas zimowej powodzi może dać czas na URATOWANIE ŻYCIA wielu mieszkańcom terenów depresyjnych. A może to będą centymetry, które obronią wały przed przelaniem. Może wielka woda nigdy nie przyjdzie. Ale. .. da ktoś gwarancje? KTO JEST W STANIE WYLICZYĆ ILE KOSZTUJE ŻYCIE LUDZKIE? ILE KOSZTUJE ODTWARZANIE ZALANYCH GOSPODARSTW I TERENÓW NA ŻUŁAWACH?  A może warto policzyć i wariant szerszy. Koszt przekopu, a koszt zalania Żuław, śmierci ludzi i straty gospodarcze + zyski z turystyki. Z tego, co wiem nie ma takich wyliczeń. Rozmawiałem z ratownikami z powodzi w latach osiemdziesiątych, mówili oni o walce z czasem i zimnem o życie ludzi. Może  jestem w błędzie alele póki nie ma poważnego opracowania, które mnie przekona, UWAŻAM ŻE WARTO BUDOWAĆ PRZEKOP.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-10-15)
  • Rzeka wylała, Panieńska zamknięta

    WojŁawrynowicz Do przeciwników przekopu Jest to jeszcze jedna funkcja tej inwestycji, o której się mało mówi. Tzw. „ KANAŁ ULGI” , który jest w stanie zdjąć przez dobę „ tylko” kilkanaście cm lustra wody. Swoje słowa opieram na informacjach zawartych w tekście „ Jak ożywić zalew” PRZECIWNIKA przekopu Pana Bohdana Szmery „ . .. przeliczenie wskazuje, że zmniejszenie wysokości sztormowych piętrzeń. .. wynieść by mogło kilka – może kilkanaście centymetrów. Oczywiście dałoby to pewne zmniejszenie niebezpieczeństwa powodzi, ale czy wystarczające? Niby mało, ale podczas zimowej powodzi może dać czas na URATOWANIE ŻYCIA wielu mieszkańcom terenów depresyjnych. A może to będą centymetry, które obronią wały przed przelaniem. Może wielka woda nigdy nie przyjdzie. Ale. .. da ktoś gwarancje? KTO JEST W STANIE WYLICZYĆ ILE KOSZTUJE ŻYCIE LUDZKIE? ILE KOSZTUJE ODTWARZANIE ZALANYCH GOSPODARSTW I TERENÓW NA ŻUŁAWACH?  A może warto policzyć i wariant szerszy. Koszt przekopu, a koszt zalania Żuław, śmierci ludzi i straty gospodarcze + zyski z turystyki. Z tego, co wiem nie ma takich wyliczeń. Rozmawiałem z ratownikami z powodzi w latach osiemdziesiątych, mówili oni o walce z czasem i zimnem o życie ludzi. Może  jestem w błędzie alele póki nie ma poważnego opracowania, które mnie przekona, UWAŻAM ŻE WARTO BUDOWAĆ PRZEKOP.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2009-10-15)

Redakcja nie odpowiada za treść i formę zamieszczonych powyżej wypowiedzi.
Reklama