UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Zamiast sprowadzać inwestorów którzy otworzą biznesy aby zatrudnić elblążan męczących się u januszy biznesu za najniższą krajową to oni stojaki rowerowe stawiają.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    Beka z Elbląga(2025-03-10)
  • W Milejewie
  • @Opasły Missan - Ależ ty głupi
  • "Wśród stojaków największe poparcie zdobył hotelowiec przy ul. Związku Jaszczurczego" - ha, przecież podobno mają go wyburzać pewnie na konto jakiejś developerki.
  • "Wadecki Rowery (ul. Ogólna/Konopnickiej) - 1 głos" Czyli miasto będzie wspierało wybranego przedsiębiorcę, który powinien postawić takowe stojaki we własnym zakresie. Jednak dzięki genialności urzędasków mógł zgłosić swoją lokalizację i oddać jeden głos, bo nikogo więcej nie udało mu się namówić... ? i GOTOWE ! Brawo urzędniki, tylko pogratulować ! Co jeszcze możecie państwo popsuć mieszkańcom tego miasta za pieniądze, które wam płacą? !
  • @GłębokaMyśl - Decyzja o umieszczeniu stojaka rowerowego przed budynkiem przy ul. Ślusarskiej 3 wynika z demokratycznych konsultacji społecznych, w których każdy mieszkaniec miał prawo zgłosić swój pomysł i oddać głos. Warto podkreślić, że teren przed budynkiem należy do miasta, co umożliwia realizację inwestycji na rzecz całej społeczności, a nie tylko wybranej wspólnoty. Inicjatywa ta stanowi element ogólnomiejskiej strategii promowania ekologicznego transportu i poprawy komunikacji w mieście. Twierdzenie, że stojak powinien być finansowany przez wspólnotę mieszkaniową, pomija fakt, iż inwestycje tego typu są realizowane z miejskiego budżetu, dzięki czemu służą wszystkim mieszkańcom. Zarzuty o wpływach urzędników są nieuzasadnione - decyzje opierają się na transparentnych procedurach konsultacyjnych i wynikają z głosów obywateli. Jeśli ktoś ma wątpliwości, powinien skorzystać z kolejnych konsultacji lub zgłosić swoje zdanie na oficjalnych kanałach, zamiast snuć niepotwierdzone teorie. Hashtagi: #Culumbus
  • OK. To fakt, że teoria urzędniczego pomysłu na Ślusarską może być niepotwierdzoną teorią bez sensu, ale też GM nie twierdziła, że tak wygląda rzeczywistość. Stawianie za pieniądze miasta stojaków, które będą służyły właściwie tylko określonej, wąskiej grupie mieszkańców to BŁĄD po stronie osoby przygotowującej regulamin "demokratycznych konsultacji społecznych". Trudno mieć pretensje do mieszkańców, którzy sprawnie wykorzystali luki w myśleniu urzędników. Dzięki tym lukom wszyscy mieszkańcy zafundują stojaki dobrze zorganizowanym. A tu rodzynek "demokratycznych konsultacji społecznych" "18) Wadecki Rowery (ul. Ogólna/Konopnickiej) - 1 głos".
  • No właśnie Hotelowiec ! stojaki nie są najważniejsze, w tym budynku działają firmy i mieszkają ludzie. Czy ktoś sprawdza tam warunki dojazdów przeciwpożarowych i innych rozwiązań w zakresie ewakuacji. Uśpione zagrożenie !
  • @GłębokaMyśl - Ale o co Ci człowieku chodzi... było głosowanie, miałeś szanse, ktoś jednak chciał tą lokalizacje. tam nie tylko Wadecki jest....
  • A moim zdaniem zbędny facio pomaga mielić kasę cwaniakom od słynnego motorówki. A Elbląg leży i kwiczy.
  • Ależ to miasto nam się rozwija. Stojaki na rowery. Łał. Duma mnię rozpiera z tego powodu. Naprawdę. Już prawie doganiamy Europę. Szkoda że tylko wschodnią.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    phihihi(2025-03-11)
  • @Rowerzysta# - GM chodzi o to żeby miasto, jego urzędnicy, pracowali tak, czyli pisali regulaminy swoich pomysłów tak, by nie dawało się realizować interesów małych grupek ( Ślusarska ), bądź małych firm ( Wadecki Rowery ) kosztem wszystkich podatników. Miasto powinno realizować takie pomysły w taki sposób, by każdy jego mieszkaniec mógł potencjalnie skorzystać z tych realizacji. Te dwie lokalizacje z całą pewnością temu nie służą i powinny zostać wykonane na koszt ich pomysłodawców a nie miasta.
Reklama