UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • dosyc tracenia czasu. W Elblągu potrzebne są nowoczesne autobusy z klimatyzacją. Z przechyłem przy wsiadaniu. W Elblągu potrzebne są natychmiast nowe tramwaje wagony. Nie ta zbieranina złomu. Natychmiast wydłużenie tras tramwajowych. Budowa -przedłużenie torów ul. Mazurska przez Zawade. Budowa torów tramwajowych ul. Fromborska i królewiecka koło szpitala. czy to takie trudne.
  • Pieniądze które mogły by być na nowy tabor poszły na renowacje kościołów i 14 emerytury
  • Próbuję sobie wyobrazić skręt tramwaju z królewieckiej we fromborską pod kątem 90 stopni. Próbuję sobie wyobrazić, gdzie upchnąć torowisko od marymonckiej w górę królewieckiej do tego skrętu. Próbuję sobie wyobrazić gdzie upchnąć torowisko wzdłuż fromborskiej i na koniec próbuję sobie wyobrazić tramwaj sunący torowiskiem pod górę z takim nachyleniem jak ma królewiecka na odcinku od marymonckiej do fromborskiej. Jednak wydaje się to trudne.
  • Was trzeba się pozbyć z UM jak i waszych macek sięgających spółek miejskich. Nikt normalny nie będzie z wami dyskutować. Nie czas na rozmowy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    8
    Jawamwojtaniewybierałem(2024-08-27)
  • @dosyć tracenia czasu-tak to jest trudne bo sporo kosztuje. W piątek autobus nr16,ok 17:50-w autobusie kilka osób(3-5), niedziela 21- Robotnicza/Gwiezdna, godz19-tyle samo osób. W niedzielę autobusem o 15:30 z pętli Ogólna do Gwiednej- kierowca i ja. Jak ma się zbilansować komunikacja jeśli z niej nie korzystamy. Najczęściej jeżdżą starsi ludzie, którzy mają bezpłatne przejazdy.
  • @Jawamwojtaniewybierałem - wet/polexit-ty sie nie wybieraj tam o twoim ulubionym mostku nic nie będzie-będziesz sie nudził.....
  • Stary rozkład i zrzutka przez mieszkańców na autobusy Hashtagi: #Tysiek
  • @DasModel - Opowieści o tramwaju nie mogącym podjechać pod górę to sobie odpuść. Było wielu takich, co swego czasu chcieli uwalić budowę torowiska w ciągu Ogólnej i też trollowali, że tramwaj Nad Jar nie da rady wjechać. I co? Nie podjezdza? Upchnąć torowisko w ciągu Królewieckiej i Fromborskiej czy Odrodzenia też nie ma problemu. Było wielu takich, z dwoma prezydentami Elbląga na czele, którzy robili ludziom wodę z mozgu, że na wiadukt na Zatorze nie ma szans, bo miejsca jest tam za mało. I co? Było za mało? Nie zmieścił się? Wyobraźnię zostaw ludziom z wyobraźnia, a myślenie tym myślącym.
  • Za chwilę powrócą uczniowie a po nich studenci. Skończy się sezon urlopowy. Ale co prawda to prawda. Nie wiem czemu na linii 16 jeżdżą takie duże autobusy, wystarczyłyby te mniejsze.
  • Elbląg według ostatnich spisów liczy ponad 113 tysięcy mieszkańców. Tymczasem według danych UM dotąd przekazano 900 ankiet dotyczących konsultacji w sprawie komunikacji miejskiej. Czyli to żadna rewelacja. Po prostu w efekcie niezbyt to interesuje elblążan. Ta cała krytyka dotychczasowej komunikacji to taka kolejna okazja do wymądrzania się. W Elblągu, zresztą jak i w innych miastach, zainteresowanie istnieniem komunikacji jest znikome, bo większość jeździ swoimi samochodami. Stąd bardziej interesują ich parkingi czy organizacja ruchu w mieście. Pasażerami w komunikacji są głównie osoby starsze i czasie nauki szkolnej uczniowie. Natomiast koszty tych przejazdów pokrywa miasto, średnio około 65%, a pozostałe dochody pochodzą ze sprzedaży biletów. A, że 40 % przejazdów stanowią pasażerowie jeżdżący bez prawidłowo określonych biletów tzw "gapowicze", to te zyski są fikcją. Więc wprowadzenie odpowiedniej komunikacji u nas to zadanie niewykonalne.
  • Tylko jakie nachylenie masz na ogólnej i na jakim odcinku, a jakie nachylenie jest na królewieckiej na duuuużo krótszym odcinku. O szerokość królewieckiej to ja się nie martwię, ale tylko do miejsca, gdzie po prawej zaczynają się sklepiki na terenie prywatnych posesji, a po lewej od przystanku również zaczyna się zabudowa dość blisko ulicy. Chociażby sklep PSS z parkingiem, a przy nim chodnik i ścieżka rowerowa. Tam raczej nie upchniesz torowiska.
  • @Kierowca 133 - Proponuję spójrz na swoją norę, opisz ją (pewnie wczesny gierek), kup sobie limuzynę (na miarę swojego portfela jakiegoś trzydziestoletniego golfa) i po problemie. No trzeba nakładów na grata, a o rewolucji nie ma mowy.
Reklama